קורס קאוצינג – 5 המקומות המומלצים ביותר ללימודי קאוצ׳ינג (אימון אישי)

החל משנות התשעים בערך, וביתר שאת מהעשור הראשון של שנות האלפים, תחום הקואצינג, אימון אישי, הפך להיות מאוד פופולארי. יותר ויותר אנשים בחרו לפנות למאמנים, יותר ויותר אנשים בחרו ללמוד את התחום ולהיות מאמנים. זה אומר גם, שנפתחו לא מעט מקומות שהחלו ללמד את התחום, קורס להדרכת מאמנים אישיים.

התחום של אימון אישי, כפי שאנחנו יודע, מתייחס בעיקרון לדרך בה אנחנו אמורים לפעול בסיטואציות שונות, בין אם זה בחיים האישיים, בחיים המקצועיים, זוגיות, משפחה או בכל היבט אחר. ישנם מאמנים שמתעסקים במכלול הרחב של החיים, לעומת זאת, ישנם מאמנים שמתעסקים באופנים מאוד צרים, בעיקר בתחום העיסוק שלהם, למשל, אם הם היו בעבר בעסקים והצליחו, אז הם הפכו להיות מאמנים אישיים לעסקים. כמו כן ישנם מאמנים אישיים אשר משלבים ספורט וכושר כחלק מהאימון והם פועלים בחדר כושר בתל אביב או בחדר כושר באזור שלכם בו אתם גרים.

כפי שאנחנו יכולים להבין, כל מי שרוצה ומרגיש שיש לו את היכולות, כלים ומה לתרום במקצוע, יכול להירשם לקורס קאוצינג, במטרה להפוך להיות מאמן אישי ולעבוד עם אנשים. כל מי שהופך להיות בסופו של דבר מאמן, יכול לבחור האם לעבוד כעצמאי או לעבוד בחברה או משרד, עם לקוחות שמגיעים אל המקום. צריך לומר, שבמקרים מסוימים, מקומות עבודה, בתי ספר, קבוצות ספורט, שוכרים מאמנים אישיים שיעבדו כשכירים במקום ויעבדו אך ורק עם הצוות והאנשים שמשתייכים למקום (בין אם זה מורים/תלמידים, מאמני ספורט/ספורטאים, וכדומה).

איפה אפשר ללמוד קורס קאוצינג

כאמור, במסגרת קורס אימון אישי –אימון אישי למתחילים, ניתן לקבל את כל הכלים בשביל להיות מאמנים הגבוהה ביותר, זאת בהתאם לסוג ואיכות המקום אליו נרשמים.

בחלק הבא נציג בפניכם 5 מקומות שנחשבים מומלצים עבור קורס אימון אישי. מדובר על מקומות שמתמחים בכך והצוותים במקומות אלה, הם מאמנים אישיים בעצמם, בעלי ידע מעשי נרחב בתחום.

תות תקשורת – המכללה של אלון גל, מציעה מגוון רחב של קורסים לאימון אישי והיא הכשירה עד היום אלפי מאמנים אשר חלקם עובדים תחת תות תקשורת וחלקם פועלים באופן עצמאי בשוק. מדובר על מקום מקצועי, איכותי, שמציע לימודים עם היקף רחב של שיעורים מעשיים ותיאורטיים.

מכללת coachme – מהמכללות המובילות בישראל בתחום האימון. אפשר ליהנות כאן ממגוון רחב של קורסים גם לאימון אישי כללי וגם לאימונים בתחומים ספציפיים. בוגרי המקום השתלבו במהלך השנים בתחומי האימון השונים כעצמאיים וכשכירים.

מכללת יוזמות – מכללה שמציעה מגוון רחב של קורסים בתחומי לימוד שונים, כולל בתחום של אימון אישי, ביחד עם דגש על כל ההיבט העסקי והשיווקי בתחום, על מנת לאפשר לבוגרי המכללה להשתלב בענף בצורה מוצלחת.

ICCM – מכללה מובילה בישראל בתחום האימון עם קורסים מקיפים ברמה של תואר אקדמי, על פי כל הדרישות.

טכניון לימודי חוץ – באופן כללי במסגרות שונות האקדמיה מאפשרת ללמוד אימון אישי, למשל, בטכניון ניתן ללמוד אימון באמצעות מסלול לימודי חוץ שנערך במקום.

השארת תגובה