קורס אימון אישי – אימון אישי למתחילים

מעוניינים בקריירה מאתגרת , מעניינת , שתשלב בין יכולות הקשבה שלכם  לרצון לעזור לאנשים במשבר? כנסו ותגלו כיצד קורס אימון אישי מתאים לכם  

קורס אימון אישי – אימון אישי למתחילים

בישראל יש כיום על פי הערכות למעלה מ-5000 מאמנים אישיים. קשה להניח את האצבע על הכמות המדויקת מאחר ולא מעט אנשים עושים הסבה והופכים למאמנים אישיים בלי להירשם ככאלה, בנוסף, יש עוד הרבה אנשים שמגדירים את עצמם יועצים , בזמן שעבודתם היא אימון אישי.

כיום , בניגוד לתחילת ימי האימון האישי, חלק גדול מהעוסקים בתחום עוברים דרך מכללות ומוסדות בהם מועברים קורסים לאימון אישי. במסגרת הקורסים נהנים הסטודנטים מהיכרות מקיפה ורחבה עם התחום והכשרה מקצועית שמאפשרת להם להשתלב בתחום.

מה לומדים במסגרת קורס אימון אישי

קורס אימון אישי מתעסק בארבע מסלולים, מתוכם יוצאים לענפים ולתתי ענפים בתחום. מה הכוונה?

מסלול אחד בו מתעסק קורס אימון אישי הוא יכולת התקשרות של המאמן לעתיד. מאחר ובדומה לשיטות טיפול רבות אחרות, מרבית האימון מבוסס על תקשורת בינאישית ומערכת אמון שנבנית בין המטפל למטופל. במסגרת הלימודים יקבל הסטודנטים חומר מעשי לשיפור יכולות התקשורת שלו .

מסלול אחר עוסק בצד המקצועי, קרי היכרות עם עם עולמות אימון שונים, מאימון אישי למבוגרים, לאימון אישי לילדים, דרך אימון כלכלי ועוד. הרעיון הוא שהסטודנט יוכל לבחור באיזה ענף של אימון אישי להתמחות. כאן המקום להדגיש שלא פעם מאמנים אישיים מגיעים למסלול מסוים מתוך ניסיון העבר שלהם בתחום ולא רק מתוך לימודים.

מסלול נוסף בו עוסק הקורס הוא יכולות טיפול. כאן מדובר יותר על אלמנטים תיאורטיים של המקצוע, היכרות עם מגבלות וקשיים בהם נתקלים אנשים בחייהם הפרטיים והעסקיים, וקבלת כלים כיצד להתמודד איתם. לא מדובר בלימודי פסיכולוגיה אלא בהיכרות עם הפיסוכלוגיה האנושית והמקצועית.

מסלול רביעי, הוא המסלול האתי. כאן מה מותר ומה אסור לנו, מה מהות הקשר בינינו לבין המטופל, מה הגבולות שלנו וכדומה.
אחרי במה מתעסק הקורס, כדי להבין למה אנחנו צריכים אותו.

לא כל אחד יכול להיות מאמן אישי

לכאורה אנחנו יכולים לחשוב שכל מי שיש לו מעט ניסיון יכול להפוך אותו לפלטפורמה לאימון בתחום. אך ניסיון זה לא מספיק. ראשית, כי גם אם ראינו הכל, אין דבר אחד מסיק על דבר אחר. שנית, מה שטוב לנו, לא בהכרח טוב לאחרים.  במובן הזה, בדיוק כמו שלא כל אחד שיודע לדבר או להקשיב יכול להיות פסיכולוג, כך גם לא כל אחד שיש לו ניסיון יכול להיות בהכרח מאמן אישי

במסגרת קורס אימון אישי נלמד:

  • איתור מטרות וערכים של הזולץ
  • טכניקות להגיע למטופל ולהתחבר אליו
  • בניית שאלות מקצועיות
  • כלים לאימון
  • יכולת הקשבה והפנמה

במהלך הקורס אשר מתבצע בקבוצות קטנות בדרך כלל, נהנה הסטודנט הן משיעורים והן מתרגולים פרקטיים בתחום, כמו כן הוא לומד לעבוד כמאמן אישי מול יחיד וכמאמן מול קבוצות, עובר תהליך מעקב עם הגורמים המוסמכים עד הכשרתו לאימון אישי ולומד להכיר את כל התחום על רבדיו השונים כדי שיוכל להשתלב בו בהתאם.

מוסדות מומלצים לקורס אימון אישי

  • מכון פתרונות-  קורס אימון אישי עם למעלה מ-30 מפגשים שבועיים. במהלך הקורס התלמיד נהנה מאימון אישי עם מאמן מוסמך וכן הוא ינהל אימון אישי בן 10 מפגשים. הלימודים נערכים בקבוצות קטנות והסטודנטים מקבלים בסיום הקורס תעודת מאמן אישי.
  • תות – בית הספר המוכר ביותר לאימון אישי. במסגרתו נערכים קורסים של אימון אישי, אימון עסקי, אימון משפחתי. הקורסים כוללים למעלה מ-100 שעות תיאוריה ו-100 שעות פרקטיה.
  • Coachme- מכללת האימון הוותיקה בישראל, עם למעלה מ-60 מחזורי בוגרים. בין השאר המכללה מעבירה קורסי אימון וכן קורסי הדרכת מאמנים למאמנים מוסמכים. הקורסים מוכרים על ידי פדרצית האימון הבינלאומית ICF .

רוצים לדעת עוד על קורס אימון אישי? תשאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם. אנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים בתחום

השארת תגובה