אימון אישי לילדים – טובי המאמנים לילדים כבר פה באתר אחד

נכון לשנת 2010 היו בישראל כ-100 מאמנים שהתמחו באימון אישי לילדים ובני נוער. היום יש כבר הרבה יותר, איך ילדכם יכולים להרוויח מכך

אימון אישי לילדים – טובי המאמנים לילדים כבר פה באתר אחד

מסתבר שלעיתים גם להיות ילד זה לא קל וכי ילדים רבים נאלצים להתמודד עם עולם מלא גירויים ומורכב, עולם של איסורים ומורכבות חברתית ועוד ובתוך כל אלה צריך הוא למצוא את מקומו ויכולתו לביטוי עצמי ואישי. ישנם מקרים בהם עזרתם של ההורים והחברים אינה מספיקה ואז יש לפנות לאיש מקצוע מומחה וזה נעשה בצורה חברית, נעימה ואיכותית דרך אימון אישי מיוחד ומותאם לילדים.

ייחודיות אימון אישי לילדים

אימון אישי לילדים הינו ענף מתחום האימון האישי הרחב שפועל בישראל ובעולם. הייחודיות שלו הינה בהבחנה כי מדובר בילדים אשר מתמודדים עם בעיות שונות או ילדים אשר שואפים להגשים מטרות שונות בחייהם. הכרה באוכלוסיה זו הולידה את הענף והטמיעה בו כלים ייחודיים, תרגולים שונים ואימונים המותאמים במיוחד לעולמם של ילדים וזאת במטרה לסייע להם להתמודד עם שלל סיטואציות ובעיות בחייהם. כיום ישנם אפילו מסלולים מיוחדים אשר באים לעזור ספציפית לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז, ילדים הסובלים מפחדים שונים וכן ילדים אשר מתקשים בהתנהלויות חברתיות.

מתי יש לפנות לאימון אישי לילדים?

כאשר ילדינו נתקלים בקשיים הם מוצאים עצמם חסרי ביטחון מול החברה שיכולה להיות לא נעימה וקשה. ילדים אשר קשה להם לתקשר עם הסביבה, אשר מרגישים כי יש עליהם עומס קוגניטיבי, חסרי ביטחון, ילדים עם הפרעות של קשב וריכוז, ילדים בעלי פחדים וילדים בעלי בעיות חברתיות, כל אלה ועוד יוכלו להעזר באימון אישי מיוחד אשר יעזור להם להתמודד עם כל הבעיות בעזרת ביטוי האישיות שלהם ללא חשש ובביטחון רב.

כיצד אימון אישי לילדים עוזר?

אימון אישי לילדים בדומה לשיטת coaching עובדת לפי עקרונות ברורים אשר מדגישים את כוחותיו של הילד עצמו, את הצדדים החיוביים והחזקים שלו וכך עוזרים לו למצוא מתוך עצמו למצוא ולבטא את הכוחות שלו להתמודד עם מה שמפריע לו.

במהלך האימון, המאמן עובד עם הילד תוך כדי יצירת קשר חם, בונה וחיובי ויחדיו הם עוסקים בבעיות העכשוויות הקיימות עם מתן ייעוץ וכן תרגול כלים מתחום האימון האישי ואלה עוזרים לילד ברכישת ביטחון עצמי והתמודדות טובה, נכונה וחיובית יותר עם העולם והסובב אותו. כלים אלו בעצם מלווים את הילד גם בהתבגרותו ובעצם האימון גם עוזר להפוך את הילד למבוגר טוב יותר. אימון אישי לילדים גם עוזר לילדים להתמודד עם בעיות קשב וריכוז, להתמודד עם פחדים וכן להתמודד עם בעיות חברתיות שונות ועוד.

יתרונות האימון האישי לילדים

  1. כלי האימון האישי מעוררים בילדים חשיבה עצמית ויצירה חופשית.
  2. הילדים לומדים כיצד להתנהל בתוך מסגרות מבלי לבטל את רצונותיהם.
  3. הכלים אותם רוכשים הילדים במהלך האימון נטמעים בדפוסי ההתנהלות שלהם ומסייעים להם להתנהל נכונה גם בעתיד.
  4. האימון האישי עוזר לילדים להתגבר על קשיים שונים בחיים ולהתמודד בצורה חיובית ונכונה עם משברים מגוונים. אימון אישי יכול גם לעזור לילדכם להפיק את הפוטנציאל הגלום בתוכו ולכוון אותו לעבר השגת מטרותיו בעזרת כוחותיו הפנימיים.

טיפים לאימון אישי מוצלח עם הילדים

להלן מספר טיפים אשר יביאו לאימון אישי מוצלח ומספק:

  1. עם ילדים מומלץ לעבוד על ההווה (כאן ועכשיו) ולפתור בעיות שקורות בימים אלו בניגוד למבוגרים שאיתם אפשר לתכנן לעתיד.
  2. לבחור מטרות אשר מתאימות באופן אישי לילדים ומתאימות לגיל שלהם עכשיו.
  3. על ההורים להיות מעורבים ותומכים בתהליך האימון, להסיע ולעודד.
  4. הורים – אל תצפו לקבל את כל המידע מהאימון, המאמן הוא איש מקצוע וישתף רק עם הילד מעוניין בכך ורק כאשר הוא רואה ומרגיש לנכון.
  5. לילדים צריכה להיות מוטיבציה להשתתף באימון אחרת קשה יותר יהיה להצליח באימון זה אם אין שיתוף פעולה בין הילד למאמן.
  6. חשוב לוודא כי המאמן עבר הכשרה מתאימה ולכן על ההורים להפגש ראשית עם המאמן ולהתרשם ממנו.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות אימון אישי לילדים, אימון אישי למבוגרים או אימון זוגי? השאירו פרטיכם וטובי המאמנים בתחומים אלו ישמחו לחזור אליכם עם כל התשובות.

השארת תגובה