אימון אישי לחיים – להגשים חלומות

מרגישים שאתם לא מתקדמים? שאתם לא מסוגלים לעמוד ביעדים שהצבתם לעצמכם? זה הזמן לבדוק את האופציה לקחת מאמן אישי לחיים

אימון אישי לחיים – להגשים חלומות

בתקופות שונות בחיים אנחנו מרגישים שאנחנו לא מצליחים להתקדם, שאנחנו פשוטים תקועים במקום וכל מה שאנחנו רוצים לעשות, או חלמנו בעבר לעשות, פשוט לא הולך לנו. זה השלב בו אנחנו צריכים להחליט, האם אנחנו רוצים להתמודד עם הבעיה או להיכנע לה, האם אנחנו רוצים לעשות את זה עם גורם מקצועי או לנסות לטפל בזה לבד.

אימון אישי לחיים מעמיד במרכז העניין את הרעיון, שכל פעולה שאנחנו הולכים משפיעה עלינו בכמה רבדים, ולכן ככל שנדע להעמיד פעולות שאנחנו עושים בצורה נכונה מול רשימת היעדים והמטרות שלנו, כך יכולת ההשפעה עלינו היא חיובית יותר. אימון אישי לחיים מבקש לפנות לכל רובד בחיים ולא רק לדברים מהותיים.

באילו נושאים נתייחס באימון אישי לחיים?

בניגוד למה שאולי רבים חושבים, אימון אישי לחיים לא מתייחס רק לשאיפות שלנו מעצמנו בהיבטים אישיים אלא לכל היבט שהוא ולכן אל תוך תחום זה, ייכנסו אלמנטים של אימון עסקי, אימון זוגי , אימון משפחתי ועוד. מאחר ותחושת התקיעות היא לא רק בהיבט אישי, ולרוב אם אנחנו תקועים בדבר אחד זה משפיע גם על היבטים אחרים בחיים . אגב זה עובד באופן שלילי גם כאשר זה לא כך, למשל, אנשים שמצליחים בעבודה ומתקדמים בה, מתקשים להבין לפעמים, איך זה ששם הם מצליחים אך במערכות יחסים לא, ואז הם מעלים תהייה טבעית, האם כל ייעודם בחיים זה עבודה ולא שום דבר אחר.

כיצד עובד מאמן אישי לחיים?

כפי שלמדנו כבר להכיר מתחומים אחרים של coaching, מאמן אישי לחיים מתעסק בעולם בו מתנהל המתאמן, כאשר הוא מנסה להציב ביחד איתו רשימת יעדים ומטרות במטרה שהוא יעמוד בהם. הדרך להשיג אותם היא באמצעות בדיקה ושינוי של עולם הדימויים שלו, צורת החשיבה, הגישה בפועל, ובמילים אחרות, כל היכולת לקחת את הצורה בה אנחנו מסתכלים אל עצמנו ממקום אחד למקום אחר.

מתי יתאים לנו מאמן אישי לחיים

  • במידה ואנחנו לא מצליחים לקיים מערכת יחסית לאורך זמן או בכלל
  • כאשר אנחנו מפוטרים מעבודה או לא מוצאים עבודה
  • כאשר אנחנו מתקשים לצאת ממשבר אישי
  • אחרי הצבא , אם אנחנו לא מצליחים להשתלב בעולם האזרחות
  • אם אנחנו מאבדים עניין במה שאנחנו עושים
  • חוסר יכולת להתחייב או לקחת על עצמנו אחריות
  • תחושת אי סיפוק או הגשמה אישית

כאן המקום לציין, מאמן אישי לחיים הוא לא בהכרח לתקופה קצרה. יש אנשים, כולל מנהלים גדולים שעובדים עם מאמן אישי לאורך זמן, במטרה שיעזור להם כל העת להתמודד עם לחצים וקשיים שעולים בעבודה או בחייהם. לעיתים קרובות הם ישתמשו בו גם לצורך עבודה עם כלל הצוות, במטרה ליצור מטרות משותפות ולהגשימן.

לסיום, חייבים לציין יתרון משמעותי של אימון אישי לחיים וזה בהקשר של הפסקה האחרונה, להבדיל מטיפול פסיכולוגי, אימון אישי לחיים יכול להתבצע דרך טלפון או בהתכתבות. יש בכך יתרון מאחר וזה מאפשר קשר פחות פורמאלי בין המאמן למתאמן ויתרה מזו, זה מאפשר למתאמן לקבל עזרה כל הזמן ולא רק פעם בשבוע. זה נקרא אימון אישי לחיים

מעוניינים במאמן אישי לחיים? זה הזמן לןהשאיר פרטים ולקבל הצעת מחיר ממאמנים מובילים שיסכימו ללוות אתכם בכל תהליך ובכל שלב בחיים

השארת תגובה