אימון לקריירה – בונים איתכם קריירה

כשהעולם סביבנו רועד וסוער, והלחץ של המשפחה והחברה גובר, טוב שיהיה לצידנו מישהו מנוסה שיעזור לנו לבחור קריירה מתאימה. כנסו ותגלו כיצד מאמן לקריירה יכול לעזור לכם

אימון לקריירה – בונים איתכם קריירה

פעם הכל היה יותר פשוט, אם אבא שלך היה נגר גם אתה כנראה הפכת להיות נגר. גם אחרי שתהליך העברת הקריירה בירושה נעלם, הדברים נשארו פשוטים, מצאת מקצוע בגיל 20? סביר להניח שנשארת באותו מקצוע ובאותה עבודה גם בגיל ארבעים וחמישים. רק היום הדברים יותר מסובכים.

מזה למעלה משני עשורים מחלחל בתוכנו המושג קריירה שנייה ושלישית, אנשים מעדיפים לעזוב את הקריירה הראשונה שלהם, גם אם היא קריירה מכניסה, גם אם מדובר במקצוע שלשמו למדו מספר שנים, כדי לעבור לעסוק במקצוע אחר, מרגש , מאתגר ונעים יותר.  זה יכול להיות בגיל שלושים, זה יכול להיות בגיל חמישים, זה יכול להיות לאנשים בהיי טק, זה יכול להיות לאנשים בעולם הרפואה.

למה אנחנו מספרים לכם את זה? כי לא מעט אנשים ואם הגעתם הנה ייתכן שגם אתם, מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי הקריירה שלהם, האם היא מתאימה להם, האם זה מה שהם רוצים לעשות כל החיים, ולא אחת הם נתקעים בצומת זו. לשם כך התפתח ענף במסגרת אימון אישי שבא לעזור לכם לצאת מהצומת הזאת עם תובנות חדשות ואולי קריירה חדשה, אימון לקריירה

למה אנחנו צריכים אימון לקריירה

מאמן קריירה יעזור לכם לגלות כמה דברים על עצמכם , על הרצונות שלכם, על היחס שלכם לעבודה שלכם ומתוך זה הוא יבקש להוציא אתכם לדרך חדשה. הרבה פעמים אנחנו עוסקים בשאלות כבדות משקל, כמו, מה נעשה עם עצמנו, מה מתאים לנו, האם העבודה בה אנחנו עובדים מתאימה לנו ועוד.

כאשר כל מאמן לקריירה ידע לספר שהרצונות והחלומות שלנו, קטנים כגדולים, נבלעים באופן לא מפתיע על ידי הפחד והחשש , מה יקרה שמא נחליט לעזוב את העבודה שלנו, זו שאנו מכירים והתרגלנו אלינו זה מכבר? בשביל לגלות מה אנחנו באמת רוצים ובשביל לנצח את הפחד, אנחנו צריכים מאמן לקריירה.

למה מאמן קריירה יעזור לנו

בדרך כלל, מאמנים לקריירה הם אנשים בעלי ניסיון בתחומי השמה , ייעוץ עסקי וכלכלי, אנשים שבעברם עסקו בתחום של גיוס עובדים או מיונם. מנקודה זו הם יכולים גם לבדוק מה אנחנו רוצים, מה מפחיד אותנו, כיצד נתגבר על הפחד ומה מתאים לנו באמת. לעיתים השאלה האחרונה היא החשובה ביותר. מאחר ובחרנו כבר פעם אחת מקצוע אותו אנו רוצים לעזוב, מוטב שנענה על השאלה הזו כעת שוב, בכנות ובשיקול דעת , כדי שלא נגיע לסיטואציה דומה בעוד מספר שנים.

על מנת שמאמן אישי שעוסק באימון לקריירה יוכל לעזור לנו, עלינו לעשות כמה דברים:

  • להציג בפניו את כל מסלול חיינו המקצועי
  • לפתוח בפניו את הלב לגבי הלבטים, הפחדים, הרצונות
  • לספר לו על מצבנו הכלכלי וחששותינו מפניו
  • ועוד

במהלך האימון ישב איתנו המאמן גם על הצד הפרקטי, קרי הכנת קורות חיים, סימולציות של ראיונות, דרכים לחיפוש מקומות עבודה חדשים ועוד וגם על הצד הרגשי או התחושתי, קרי יברר איתנו בשיחות ומשימות שונות , באיזה מקום אנחנו נמצאים היום בחיים, לאן אנחנו שואפים להגיע, מה המטרות שלנו ועוד.

עוד על מאמן לקריירה

כאן אומנם עסקנו רבות בשאלה של אימון לקריירה שנייה, אך כפי שאתם בוודאי מניחים, מאמן אישי בתחום של קריירה עוסק בהיבטים נוספים שלה למשל:

  • אימון עסקי למי שמתקשה בפיתוח העסק שלו
  • עזרה למתקשים במציאת עבודה
  • אימון למי שמתקשה בניהול הקריירה האישית שלו
  • אימון לאנשים שמרגישים שכל חייהם זו עבודתם
  • עבודה עם אנשים שמתקשים להשתלב במקום עבודתם

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל מאמן אישי לקריירה, כדי שתוכלו לקבל את כל העזרה שאתם צריכים בשביל למצוא את ייעודכם בחיים. כאן תוכלו לקרוא מדריכים ומאמרים מקצועיים בנושא

השארת תגובה